dilluns, 10 de juny del 2019

GRADUACIÓ DE 6è i ENTREVISTA ALS ALUMNES

El passat dia 7 de juny, els alumnes de 6è de l'escola Vedruna Vall van celebrar la festa de final de curs, donant per tancada la primària i començant així una nova etapa, l'ESO. Aquesta vetllada la va organitzar l'AMPA de l'escola, on els pares i mares del centre van posar totes les seves ganes per poder duu a terme la celebració.





Durant la festa, l'alumnat podia jugar a futbol i a bàsquet o també podien fer-se fotos a un photocall, concretament, el van realitzar els pares i mares dels alumnes de sisè i el van decorar amb unes lletres que deien FELICITATS, per congratular el seu pas a l'ESO. Allà es podien fer fotos darrere d'aquell marc amb els seus amics i amigues o familiars.


Al cap d'una estona van entrar al teatre on els van posar una presentació, específicament, van poder veure la seva pròpia evolució des que van entrar a l'escola fins als dies d'avui. Al final de la presentació, els van cridar un per un i els van entregar una bossa amb el logo Vedruna, i els van penjar un pendrive al coll que contenia una còpia de la presentació.



Més tard tots els familiars i alumnes van anar a sopar conjuntament en el menjador, i un cop finalitzat, un dels pares va posar música i van crear una pista de ball en la que els alumnes van poder gaudir ballant amb els seus amics i amigues.



Per últim, hem realitzat  una entrevista a l'Arnau Martínez, per poder comprovar com se senten aquests nens i nenes quan ja estan a un pas de l'ESO.


- Com creus que és l'ESO?
Crec que és bastant difícil i tinc por de com em tractaran els professors, ja que en tindrem de diferents per cada assignatura.

- Creus que t'ensortiràs bé?
No ho sé encara, però jo crec que sí. No estic gens segur, ja que és un canvi molt gran amb diferents assignatures que no conec.

- Com t'ha anat la primària a l'escola?
Vaig entrar a 5è de primària, i m'agrada com a escola ja que abans anava a la Roda i els professors no m'ajudaven tant. En canvi en aquesta escola m'han ajudat a créixer, però també haig d'admetre que a vegades sóc molt "pasota".

- T'agrada anar a l'escola?
M'agrada anar a l'escola, ja que he conegut a molta gent que m'ajuda dia a dia i m'ho passo molt bé amb els meus amics.

- Creus que seràs capaç de despertar-te més d'hora?
Sí, però els dies que entri a les 8.00, estaré molt cansat per la tarda.
I com que no estic acostumat a llevarme tant d'hora espero poder aguantar tot el dia ben despert, pero em compensa tenir una tarda lliure a la setmana.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada